Filmkveld med bevertning 24.01.2012
Tirsdag 24. januar gjennomførte vi årets første filmkveld med bevertning. Menyen var som tidligere pizza fra Dolly Dimple's, noe som tidligere har vist seg å falle i smak. Vi så filmen S/S Martha, en dansk maritim komedie fra 1967. I lokalet vårt telte vi 17 medlemmer, et bra oppmøte.

For en tid tilbake monterte vi en stasjonær pc til bruk i klubblokalet som blant annet kan brukes av medlemmene og i fellesskap på møter m.m. Denne er koplet til projektoren i taket slik at en blant annet kan se film direkte via denne. Av en eller annen ukjent årsak klarte ikke denne å spille av kveldens film, så vi måtte ty til leietaker Tore Solberg i lokalet ved siden av som lånte oss en laptop med dvd spiller.

Ut fra latteren å dømme virket det som filmen falt i smak hos de fleste, og for de som er interessert i den kan det nevnes at det fortsatt er mulig å få tak i den.

Nedenunder vises et par bilder fra filmkvelden i klubblokalet.