BSMBK har fått nye lokaler, november 2014
Her er BSMBK sine nye klubblokaler. I hovedetasjen er klubbens møtelokaler kjøkken og toaletter (der hvor lyset står på), mens i underetasjen finner du Naustet hvor vi skal bygge modellbåter. Og utenfor er det en godt opplyst parkeringsplass, en bil er allerede på plass med ryggen til…

Lokalet ligger i den nyoppussede gamle Olsvik skole, adressen er  Godviksvingene 215. Søndag/mandag 2.-3. november monteres de 12 arbeidsbenkene våre, pluss maskinbordet og lakkeringsboksen vår.

I tillegg til kjøkken oppe har vi i byggelokalet kaffetrakter, vannkoker, mikrobølgeovn og vask med varmt og kaldt vann. I tillegg er der også et nytt toalett rett rundt hjørnet.

Vi gleder oss som småunger over våre nye lokaler, de inneholder alt vi har drømt om men ikke helt trodd vi skulle lykkes med å få tak i (mer bilder kommer senere).

Første medlemsmøtet i våre nye lokaler blir førstkommende tirsdag, den 4. november fra klokken 1900. Velkommen!