Juleavslutning i BSMBK
Tirsdag 15.12.2009 avholdt BSMBK årets siste klubbmøte og inviterte alle medlemmer til Juleavslutning i Kystlaget. 14 medlemmer deltok denne siste klubbkvelden i 2009 hvor det ble servert kaffe, brus og litt julesnacks i form av krydderkake og pepperkaker. Også denne kvelden hadde vi med en medlemsbåt, redningsskøyta "RS Platou" i skala 1:30 som er bygget av Reidar Lekven. Fra tidligere har vi vært vant med noen vittigheter fra Frode Bjelland, og dette fikk vi også litt av i år. En god latter forlenger livet heter det, og etter å ha hørt noen historier fra Frode, er det stor sannsynlighet for av de fleste av oss også er med til neste år. Vi håper også at vi da vil se litt mer til de medlemmene som ikke har vært så ofte på klubbmøtene i 2009.

Nedenunder vises noen bilder fra kvelden i Sandviken Motorklubb sine lokaler i Sandviken Kystkultursenter.