Høsten 2007 har for de fleste vært preget av mye nedbør, og i vårt tilfelle, mindre aktiviteter utendørs. Noen har gjerne brukt denne tiden til bygging av nye prosjekter, mens andre gjerne har gjort helt andre ting.

Siden været var dårlig etter ferien ble oppstarten flyttet litt lenger ut i August enn normalt. Frode Bjelland hadde i mellomtiden luftet ett forslag om å ha ett klubbmøte i Naustet sitt i enden av Leirvikveien, med sikt rett ut i byfjorden.
Frodes bedre halvdel hadde laget til bevertning i form av kaffe og smørbrød, og det ble en riktig trivelig klubbkveld trass i det dårlige været. Helge og Herman hadde med seg de nye prosjektene sine, og fortalte litt om disse på slutten av kvelden.

Klubbkveld 14.08.2007
Smørbrød, kaffe og brus falt i smak hos alle sammen og her er alle, unntatt fotografen, samlet rundt bordet. F.v : Vidar, Erik, Otto, Stian, Herman, Jan Helge, Arvid, Helge og 2 stk. Frode.
Helge Berntsen forteller om sitt nye prosjekt, en dampdrevet slepebåt i form av ett byggesett fra en Engelsk leverandør.
Herman Irgens er i gang med nytt prosjekt, Panserskipet "Norge", scratchbygget i skala 1:75.
Her har han med seg "pluggen" som senere skal brukes til å lage støpeformen til skroget. Prosjektet blir lagt ut under medlemmer på klubbsiden og byggingen av denne vil bli oppdatert der.