Årets første klubbmøte 10.01.2012
Medlemsåret 2011 ble avsluttet tirsdag 13.12.2011 på tradisjonelt vis, med kaffe og litt julebakst av ymse slag.

Som tidligere år har vi holdt fri i jule- og nyttårstiden, og oppstart har normalt blitt andre tirsdag i januar. Oppstart ble altså 10. januar 2012. Det var ikke noe bestemt begivenhet denne kvelden med unntak av at klubbleder hadde informert om at det var utdeling av medlemsgiro for ny kontingent. Det var derfor ekstra spennede hvor mange medlemmer som dukket opp. Medlemmer kom det, mange medlemmer. Vi talte 18 personer i lokalet og man skulle nesten tro at vi hadde lokket med bespisning…

Et par medlemmer hadde meg seg sine byggeprosjekter og andre hadde fått et nytt prosjekt i gave til jul, som enda lå pent innpakket i esken. Som vi pleier å si, nytt år og nye muligheter og det blir spennende å se hva dette året bringer.

Nedenunder noen bilder fra kvelden i lokalet, som dere ser var det forholdsvis trangt om plassen. Heldigvis hadde vi fått tak i noen ekstra stoler, noe som kom godt med.