Teknisk Hobbymesse - Turnhallen 1.-2. februar 2014
Helgen 1.-2. februar ble det nok en gang arrangert Teknisk Hobbymesse i Turnhallen bak Bergenshallen. BSMBK fikk tildelt ny plass denne gangen og var meget godt fornøyd med plasseringen, besøket og interessen blant publikum. Vi kan jo bare håpe å få samme plassering på messeområdet fremover!

Nok en gang ble modellene plassert med bredsiden ut mot publikum, det ser ut til å være en populær oppstilling. Mange spørsmål, og god interesse for klubben viser at det er bra å stille opp på slike arrangementer. Ikke bare får vi vist oss frem, men kanskje vi også klarer å hanke inn noen nye medlemmer i løpet av en slik helg!

Noen bilder hører også med, både fra BSMBKs stand og fra en del av de andre utstillerne denne helgen... God fornøyelse!