webmaster@bsmbk.no   (c) 2004-2017  JSH-WebCon.  (WPM. All rights reserved)
Teknisk Hobbymesse - Turnhallen 4. & 5. februar 2017
Helgen 4. & 5. februar ble det nok en gang arrangert Teknisk Hobbymesse i Turnhallen bak Bergenshallen. BSMBK har nå blitt godt vant med plassen midt på gulvet blant utstillerne, denne plasseringen er vi meget fornøyd med! Denne plassen betyr økt besøk og interesse for det vi holder på med, og det  er alltid fullt opp med besøkende rundt BSMBKs stand. Det ser heldigvis ut til at vi får beholde denne plassen fremover, det betyr mye for oss som setter av helgen til dette arrangementet!

Nok en gang ble modellene plassert med bredsiden ut mot publikum, det ser ut til å være en populær oppstilling. Som alltid ble det mange spørsmål om modellene våre, og god interesse for klubben. Dette viser at det er bra å stille opp på slike arrangementer. Ikke bare får vi vist oss frem, men kanskje vi også klarer å hanke inn noen nye medlemmer i løpet av en slik helg!

Nedenfor er noen bilder fra klubbens utstilling denne helgen... God fornøyelse!