Her er bilder fra kjøring i 2011.
Klikk på bildet for å få frem flere bilder.
Galleri 01-2011:
Årets første klubbkjøring ble, som tidligere annonsert, på Liavannet ved Coop Extra Nyborg tirsdag 19. april. Etter nok en lang vinter med snø og mye kulde var det på tide å lade batterier og radiosendere og sette kursen mot vannet.
Galleri 02-2011:
Sesongens andre klubbkjøring ble også på Liavannet ved Coop Extra Nyborg, tirsdag 26. april. Påsken er akkurat avsluttet og de aller fleste var komme tilbake fra påskeferie, og valgte å ta turen til Liavannet.
Galleri 03-2011:
En flott kveldsstund og kjøring med modellbåter på Liavannet ved Coop Extra Nyborg tirsdag 3. mai. det var godt oppmøte, med 10-11 fremmøtte medlemmer, men ikke så mange båter på vannet denne gangen.
Galleri 04-2011:
Nok en flott kveldsstund og kjøring med modellbåter på Liavannet ved Coop Extra Nyborg tirsdag 10. mai. Godt oppmøte, rundt 9 medlemmer, og noen båter på vannet også denne kvelden.