Her vil vi legge ut informasjon om firma eller foretak som vi har fått en samarbeidsavtale med,
eller som vi av andre årsaker ønsker å anbefale.
Smallsize Hobbyland Bergen

Smallsize er en butikkjede med 6 butikker lokalisert flere steder i Norge. I dag finnes det butikker i Oslo sentrum, Oslo vest, Strømmen, Bergen, Trondheim og Kristiansand. I Bergen finnes butikken i Nygaten 3 vis a vis politihuset. Smallsize Hobbyland Bergen forhandler produkter som: RC bil, RC båt, fly og helikopter, radiosendere, batterier samt en god del byggematerialer og annet relatert utstyr for RC-hobby. Smallsize Hobbyland AS er også stor forhandler av modelljernbanerelatert utstyr.

Bergen Skala Modellbåtklubb har fått innvilget 10% rabatt for sine medlemmer hos Smallsize Hobbyland i Bergen ved fremvisning av gyldig medlemsbevis. Rabatten er begrenset til modellbåtrelatert utstyr!

Smallsize finnes også på internett: smallsize.no
Der kan du se en del av utvalget i butikken.

OBS: BSMBK har IKKE rabattavtale med nettbutikken.